۴ پاسخ

این علامت 🧿 زیاد جالب نیست بجاش از وان‌یکاد و حرز استفاده کنید عزیزم

منم خریدم ولی بیشتر دکوره برای استفاده نمیشه بچه اذیت میشه .... اگه میخوای بگیر برای پستونکش یدونه پارچه ای هم بگیر

این مدل اویز و بند پستونک واقعاااا واسه بچه خطرناکه اگه دست بندازه و پاره کنه بندشو ممکنه مهره هاشو بکنه توی دهنش
خیلی خطرناکه

خیلی سنگینه حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی