۳ پاسخ

منم اینقد نق میزنه اسمشو گذاشتم عذاب مادرا

اینو بده آروم میش

تصویر

خواهر هرچی بزرگتر بشه بدترم میشه
من ک بریدم😫😫

سوال های مرتبط