تروویتال یا بیومیل پلاس یا آپتامیل پرونوترا؟؟

۵ پاسخ

من ترویتال میدم خیلی عالیه

آخرین باره که این لینک غذای کودک پخش میشه پس زود تر عضو شید .
@food_babyy
کانال ما در روبیکا .❤️

من پسرم تروویتال میخوره

من تا الان ببلاک میدادم ی ماهه نمیخوره تروویتال گرفتم بنظرم خیلی بد مزه اومد

من هیچکدوم ندادم ولی دکتر پسرم گفت اگه بیومیل گیر اوردی اونو بده

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان شاهانم مامان شاهانم ۱ سالگی