از چن ماهگی رو شکم بزا یم بچه هامونو

۲ پاسخ

من از بدو تولد میزارم

من از دو ماهگی میذاشتم اما تا میدیدم اذیته سریع بلندش میکردم اینجوری بهش کمک میشه بهتر و زودتر گردن بگیره

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان حلما خانوم🫀 مامان حلما خانوم🫀 ۱۶ ماهگی