۱۰ پاسخ

خواهر توروخدا برابچه منم دعاکن سالم بشه رفتم انتی گفت انتیش خیلی بالاعه قلبشم ضربانش خیلی بالاعه

توروخدا دعاکن سالم بشه😭😭

حس میکنم پسر باشه

احتمالا پسر

پسر

دخمل نازززز🩷🩷🩷🩷🩷

سلام مامانا من چند روز دهانم تلخ به نظرتون قند دارم یا ویار بارداری

احتمالا نداد

بهت نگفته ؟

دختره

حس میکنم پسره پسته کوچولو

سوال های مرتبط

مامان ناردونه 🩷✨ مامان ناردونه 🩷✨ ۲ ماهگی
مامان 💙هاکان💙 مامان 💙هاکان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۵ ماهگی
مامان رضا و نورا مامان رضا و نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم ♥ مامان تو دلیم ♥ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان روشا مامان روشا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری