مامانا کسی تا دوسال نیمی ب بچش شیر داده ؟؟

۶ پاسخ

من دقیقا تو 2 سالگی قطع کردم
ولی زنداداشم تا 3 داد
هردو شیر خودمون بود

من بهش میدم تا هر وقت خودش خسته بشه نخور شیرخشک بالای ۲و بالای ۳سال هم هست دخترمن زیاد نمیخوره نهایت روزی۳۰۰ سی سی

من ک پنج ماهه گرفتمش بجاش شیرماجان میدم صبونه

دوسال و نیمممممممم هو چه خبره من بعد از یک سالگی دیگه خسته شدم

من تا دوسال قصد دارم بدم ولی همسایمون بوده تا ۳ سال بچه شیرخشک خورده

منکه تا یکسال ونیم دادمش

سوال های مرتبط

مامان کیاشاوآرشام
🫀 مامان کیاشاوآرشام 🫀 ۲ سالگی
مامان دونات شکلاتی🤤 مامان دونات شکلاتی🤤 ۲ سالگی
مامان ^_^ مامان ^_^ ۲ سالگی