مامانا کسی اینو ب بچش داده،؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من دادم در کنار مولتی و اهن میدادم راضی بودم

چرا شربتی که زینک داره میدین.مگه مولتی خالی چ عیبی داره؟

آره من میدم

اره من دادم

ارع من دادم

سوال های مرتبط

مامان محمد فرهام مامان محمد فرهام ۲ سالگی
مامان جوجه و تودلی مامان جوجه و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ^_^ مامان ^_^ ۲ سالگی