۴ پاسخ

انتی بیوتیکه این جوابه برای سرفه هاش حتمااااا سرتایم بده بهش اصلا دیرنده بزار تاثیر بزاره چون انتی بیوتیک دیر بدی اثرنداره

عزیزم این آنتی بیوتیک هست‌ نه ضدسرفه

به حرف داروخانه گوش نده اونا دکتر نیستن که

آنتی بیوتیکه عزیزم
قطعا عفونت داره سینه‌ش که سرفه میکنه
ولی یه شربت پدی کاف هم بگیر در کنارش بده

سوال های مرتبط

مامان محمد فرهام مامان محمد فرهام ۲ سالگی
مامان کیاشاوآرشام
🫀 مامان کیاشاوآرشام 🫀 ۲ سالگی