خانما کسی اینو به بچش داده برا سرفه؟ خوبه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اره من دادم شبی نصف قرص رو حل میکردم تو ماستی چیزی میدادم

اره خیلی خوبه حتمن بده

آره خیلی خوبه من دادم

بله...

بله خوبه من دادم

اره من با یک قاشق ماست میدادم که سریع بخوره ادا درنیاره

آره عالیه

اره به پسرم دکتر یه سری داد،الانم سری دومه داده

پودرشو داده بود ب دخترم داخل شیرش میریختم

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد فرهام مامان محمد فرهام ۲ سالگی
مامان کیاشاوآرشام
🫀 مامان کیاشاوآرشام 🫀 ۲ سالگی