خانما کسی اینو به بچش داده

تصویر
۸ پاسخ

بله دادم

عالیه
ولی تو گیلان میگن دیگه قرار نیست بیاد

اره عالیه

آره عالی

۲ سیسی باید بدی

خیلی آهن خوبیه من اکثرا از این میدم

خیلیا دادن

بله

سوال های مرتبط

مامان کیاشاوآرشام
🫀 مامان کیاشاوآرشام 🫀 ۲ سالگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۲ سالگی