سلام خانما ازمایش گلوکزمه ببنید قندم چجوره 🤍

تصویر
۴ پاسخ

اوه قندت بالاست . مراعات کن حسابی

من سردرنمیارم ولی انشالله که خوبه من هنوز نرفتم انقدرمیترسم خیلی سخت بود

چقد هزینش شد؟؟با دفترچه سلامت؟؟

قند ناشتات یکم بالاس دوساعتت خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان شاهان✨️🐥 مامان شاهان✨️🐥 ۹ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان ائلمان و ائلوین مامان ائلمان و ائلوین هفته بیست‌وششم بارداری