خانوما ترشح زیاد شیری نشونه ی پریودیه یا بارداری ؟؟؟

۶ پاسخ

اگ تا روز موعد ترشحت سفت و غلییظ نشه و تموم نشه واس بارداری یه

علائم پریود و بارداری کاملا شبیه هم هستن و تا روز موعد نمیفهممی
از تخمک گذاریت هم گذشته
انشالله که بارداری

من معمولا چند روز کار داشت پریود بشم ترشح شیری داشتم...انشاالله برای شما بارداری باشه❤️🥹

نشونه خاصی نیست

چندم سیکل

منم دقیقا همینطوریم نمیدونم بارداریه یا پریودی اگه کسی میدونه یا تجربه داره لطفا بگه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریامهر🌙 مامان آریامهر🌙 ۵ ماهگی
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
فرفری🧡 𝔦ù𝕚🌱 فرفری🧡 𝔦ù𝕚🌱 قصد بارداری