سلام. داروی برای حرف زدن کودک چی خوبه

۲۱ پاسخ

پسر من یک سال و هفت ماهشه کلمه در هد به به آ اما همی چی رو دهن می‌کنه هرچی میگم متوجه میشه اما توجه نمیکنه باز کار خودشو می‌کنه کسی هست بچش مثل بچه من باشه چکار کردین دکتر خوب سراغ دارین؟؟؟

من امگا۳دادم خیلی تاثیر داشت
البته کلمات ناقص خیلییییی میگفت اما من میفهمیدم فقط الان درست کرده خیلی کللماتشو گاهی هم دو جمله میگه

امگا سه شنیدم خوبه

الکی چرا هی دارو میدین اخه

منم مشکل شمارا دادم دخترم هیچ حرفی نمیزنه بجز مامان..بابا..دادا...میگه

من دکتر گفت ببر گفتار درمانی نشون بده. هنوز نتونستم ببرم

توروخدا الکی دارو به این طفل معصوما ندین، دکتر برای همین وقتا هست

تخم بلدرچین وامگا3من برا بچه هام از وقتی غذاخور میشن روزی سه تا میدم

گلم وقتی کلمه میگه یعنی خوب عجله ای نیست برای جمله بندی

بچه ها با هم متفاوت هستن الکی دارو به خورد بچه نده من خودم دو تا بچه دارم با اینکه خواهر برادرن زمین تا اسمون فرقشونه بچه اولم دخترم نزدیک سه سالگی تونست جمله بندی کنه و خوب حرف بزنه ولی پسرم یکسالگی همه چیز میگفت

مگ کلا صحبت نمیکنه ک میخوای بهش دارو بدی؟

عزیزم دارو احتیاج نیست خودش کم کم حرف میزنه ولی تخم کبوتر وبلدرچین دیدم به بچه ها میدن که زود زبان باز کنن

کتاب خوندن و‌شعز خوندن و همراه با امگا۳خیلی موثر

تخم کفتر خیلی کارسازه🥴 تخم رو زنده بشکونی رو زبونش قورتش بده

امگا ۳

تخم کفتر بپز بهش بده
زبون باز می‌کنه

من دکتر بردم گفت هیچی نده دارویی نداریم امگاسه هم پرسیدم گفت اون واسه بچه هایی هست که مشکل دارن بچه تو مشکل نداره وقتی میتونه کلی کلمه بگه

سلام کتاب

امگا ۳

سلام خانومای کدبانو
یه گروه اشپزی روزمرگی زدیم تا انگیزه داشته باشیم برا کار های خونمون
این گروه ب راحتی ایده میشه برا ناهار شام که چی درست کنی😄
اگه انرژی مثبت وحال خوب میخوای
به جمع ما بیا🙋🏼‍♀️🥰https://rubika.ir/joing/IGIGDHAF0UIHGKFUWCNGHEIELRWOMUCU

چیا میگه ؟؟؟

سوال های مرتبط