۲ پاسخ

ببین به بچه دارو گیاهی نده چون تاثیرشو نمیدونیم روی بچه . اگه هم میگیری حتما شرکتی باشه چون مقدار گیاه مهندسی شده اضافه میشه

اگه ابتدای سرماخوردگیه
اسپری بینی
اما اگه کمی پیشرفت کرده
اسپری بینی و پلارژین
روغن سیاهدانه به گلوش و سینوس هاش بزن

سوال های مرتبط

مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ سالگی