خانما باید چند هفته برم دکتر بهم نامه بده

۴ پاسخ

من میرم سز
گفتم کی نامه میدی گفت تو بیا من خودم بهت میگم

من دیروز نامه سزارین گرفتم دکتر بهم گفت 36هفته شدی برو بیمارستان برای پرونده

۳۶ هفته

دیگه همین هفته ها که رفتی بهش بگو بهت نامه بده

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی