خانما چند هفته برم دکتر برا نامه سزارین

۷ پاسخ

من از ۳۵ هفتگی نامه دکتر رو گرفتم

هفته آخر نزدیک زایمان

سونوبرچسبندگی همه بایدبدن من ندادم

الان برو که نوبت داشته باشه

به من ۳۴ هفتگی داد
گفت پیشت باشه

من ۳۵هفته رفتم نامه داد واسه ۳۸هفته

والا من امروز دارم میرم

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا روزهای ابتدایی تولد