خانوما چند هفته برم دکتر برا نامه سزارین؟

۲ پاسخ

من دیروز رفتم
سزارین اختیاریم

ماما باید بهت بگه منکه 36هفته وپنج روزم گفت بیا برات نامه بدم

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان مهیا مامان مهیا روزهای ابتدایی تولد