۱۳ پاسخ

به من گفت ۲ هفته دیگه بیا واسه نامه سزارین

به من ۲۰اردیبهشت گفت وقت زایمانته ولی نامه نداد سونو نوشت تا مطمئنتر بشه

38هفته ويك روز

۳۹ هفته و ۱ روز

من ۳۵ هفته بهم نامه داد گفت هر وقت دردت گرفت برو بستری شو

من یکشنبه میرم

من ۳۷ هفته کامل

به من ۳۸ هفته و ۴ روز

من فردا میرم پیش دکترم احتمالا فردا بده

۳۷هفته و۳روز

۳۳هفته بودم رفتم‌مطب بهم داد برا ۳۸ هفته

۳۷هفته

من ۳۸ هفته داد برا ۳۹هفته و۳ روز

سوال های مرتبط

مامان رادوین و آروین مامان رادوین و آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی