مامانا سزارین دوم
دکتر چند هفته بهتون نامه داد ؟؟؟

۱۰ پاسخ

هنوز نگفته بهم تاریخ

ب من ۳۹کامل نامه داد یعنی روزه ۳۹هفته و ۱روز بستری بودم هرچه گفتم قبول نکرد زودتر بده گفت اوج وزن گیری بچه بری زود بزایی ک چی بشه وقتی علائم نداری منم موندم دیگه 🤣

منی که دارم میشم ۴۰ هفته سزارین دومم هنوزم عملم نکردن😔

من فردا میخوام‌برم‌نامه بگیرم

۳۶هفته نامه میدن

به من۳۸ هفته و پنج روز

۳۷ هفته

به من گفت ۳۸ هفته و ۳-۴ روز

۳۸هفته ۳ روز

به من گفت دورز قبل عمل زنگت میزنم

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی