هنوز نگفته بهم تاریخ
ب من ۳۹کامل نامه داد یعنی روزه ۳۹هفته و ۱روز بستری بودم هرچه گفتم قبول نکرد زودتر بده گفت اوج وزن گیری بچه بری زود بزایی ک چی بشه وقتی علائم نداری منم موندم دیگه 🤣
منی که دارم میشم ۴۰ هفته سزارین دومم هنوزم عملم نکردن😔
من فردا میخوامبرمنامه بگیرم
۳۶هفته نامه میدن
به من۳۸ هفته و پنج روز
۳۷ هفته
به من گفت ۳۸ هفته و ۳-۴ روز
۳۸هفته ۳ روز
به من گفت دورز قبل عمل زنگت میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.