۸ پاسخ

۳۵ھفتہ میری پیش دکترت تاریخ زایمانص مشخص میکنہ

۳۶هفته بودم

الانم ۳۷ هفته هستی؟؟؟

۳۰ هفته بودم

ب من گفته فردا برم بگه کی بیا برا سزارین میشم ۳۷

اگه اختیاری باشی که هفته سی و شش به بعد نامه میدن
اجباری تا لحظه آخر میذارن درد بکشی برا بچه اول

شما چند هفته سزریان میشین؟؟

۳۹هفته طبق سونوی ان تی

سوال های مرتبط

مامان رادوین و آروین مامان رادوین و آروین روزهای ابتدایی تولد