دوستان سزارین چند هفته شدیددکتر بهتون نامه زایمان داد

۵ پاسخ

امروز میرم که بگیرم😢

من امروز میرم بگیرم برا ۳۷هفته ختم بارداری به علت درد زایمانی که دارم

۳۶هفته قراره بهم بده،میشه شنبه هفته بعد

۳۶هفته

۳۶ هفته بودم نامه داد بم ۳۸ و ۵ زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان رادوین و آروین مامان رادوین و آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی