خانما از هفته چند دکتر نامه ی سزارین رو بهتون داد؟

۷ پاسخ

من ۳۵ هفته

‌من دیروز صحبت کردم یه نامه داد واسه بیمارستان یه نامه داد واسه روانپزشک ک نامه فوبیا بهم بده

من ۳۶

37 رفتم واسه هفته بعدش داد

من ۳۶هفته

گفته هفته بعد برم بگیرم میشم ۳۵ هفته و ۳ روز

من ۳۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان 💞🧚🏻‍♀️🍭 مامان 💞🧚🏻‍♀️🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری