چند هفته دکترتون نامه بستری داد؟؟

۵ پاسخ

من دیروز رفته بودم گفت هنوز زوده دو هفته دیگه گفت بیا اما من احتمالا سه هفته دیگه برم که نامه بگیرم

من دیروز رفتم پولودادم نامه رودادبهم واسه۱۶شهریور😍

من امروز ساعت ۲ نوبت دکتر دارم میخاد بهم نانه سزارین بده

هفته قبل بهم نامه داد 32 هفته بودم
برای 14 ام مهر
13 مهر بستری میشم
14 مهر زایمانمه

آخرین سونو رو کی میری

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری