۳ پاسخ

خانما سونو انومالی باید 18هفته انجام بشه

من غلظت خون داشتم دکترم گفته بود میخوردم برای سرماخوردگی نمیدونم خوبه یا نه

من میخورم که فک نکنم بد باشه

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی مامان سیدعلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد