شروع غذای کمکی حس خوبیه

تصویر
۵ پاسخ

منم شروع کردم

خیلی هم عالی منم به دخترم از ۴ ماهگی شروع کردم به دکترشم گفتم گفت مشکلی نداره دختر منم رفلاکس داشت

فک کنم چهار کامل بشه دکتر به بعضیا اجازه میده

رفلاکس داره میشه زودتر کمکی بدم دوهفته دیگه میره تو6 ماه برای پسر اولم اول 4 ماه شروع کردم مشکلی نداشت

سلام زودنیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان دلارام ودلارُز مامان دلارام ودلارُز ۱۷ ماهگی
مامان آریامهر🩵 مامان آریامهر🩵 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان 🍯🥹عسلچه مامان 🍯🥹عسلچه ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۶ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان Nilla👧🏻💗 مامان Nilla👧🏻💗 ۱۵ ماهگی