۶ پاسخ

تو مگ زاییدی🙄

شیرخشک رو دکتر باید براتون بنویسه که چی بخرین ... به نسبت نیاز بچه تجویز میکنه

من که میخام بیمارستان رفتنی آپتامیل بگیرم

از دکترت باید بپرسی

آبتامیل ، ببلاک

آپتامیل میدادم من

سوال های مرتبط

مامان ماکان🩵 مامان ماکان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی