۵ پاسخ

سلام مامانا یک گروه زدیم تو روبیکا همه خانومیم هرکس خواست بگه عضوش کنم

عزیزم راضی هستی از خیاطی؟
سخت نیس؟

عالیه من دارم ازش

خیاطین شما؟

منم بابی لوک دارم عالیه
من اون موقع پنج گرفتم الان همینه

سوال های مرتبط

مامان علیسان کوشولو🙃 مامان علیسان کوشولو🙃 ۱ سالگی