سلام دوستان از چند هفتگی حالت تهوع داشتین

۱۳ پاسخ

اولای ۷😶

من از۷هفته شروع شد تا پایان۱۶هفته بعد دیگه تموم

از هفته5 شد هنوز ادامه داره

من اصلا حالت تهوع ندارم فقط سوزش و همش خوابم میاد

من از ۹ تا ۱۳

هفته۶وهمچنان هست

از آخرای پنج هفتگی شروع شد تا اخر وسطای ۱۳هفته

اواخر ۵ شروع شد🥴

پس متفاوته

هفته شيشم و ادامه داره

من الان امروز میرم تو هفته پنج و از دیروز حالت تهوع دارم و رفلاکس البته همیشه همراهم نیست گاهی بیشتر میشه گاهی هم اصلا نیست

من از هفته پیش یه تایمایی حالت تهوع میگیرم

از هفته ۹ و ۱۰ شروع شده وا ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته نهم بارداری
مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جان‌مادر مامان جان‌مادر هفته یازدهم بارداری
مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری