درمورد اسم کیانا و آیلین میشه نظراتونو بگید ؟

۹ پاسخ

اسم دختر من کیانا و خواهر زادم آیلین هست
جفتشم قشنگه بنظرم

با احترام جفتش سلیقه من نیست

آیلین

آیلین اسم دختردوستمه بنظرم خیلی قشنگه

من خودم می‌خوام بگم آیلین

آیلین

هر دوشون خیلی قشنگن دخترونه و شیک
آیلین به روز تره، ولی خب من هر دو رو دوس داره

آیلین

آیلین خوشکله ...من خیلی این اسمو دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم❤️❤️ مامان دخترکم❤️❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهلا مامان مهلا ۹ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی