۱۷ پاسخ

دلوین خیلی خیلی تکراریه

دلوین تکراریه الان از ۱۰ بچه ایی ۷تاش دلوین

دلانا بذار دل دوتاتون به دست بیاد

دلوین

همکارم اسم بچه هاش کیمیا کیانا کیاناز بود.
بنظرم خیلی قشنگه

سلام عزیزم
نظر شخصیم اینک مهم نیست اسم تکراری باشه یا ن ولی اینک خوش آوا و معنی قشنگی داشته باشه میتونه مهم باشه.
هم دلوین قشنگه هم کیانا صدا بزن بلند ببین کدوم به دلت میشینه

کیانا یکم قدیمی تره

کیانا یکم قدیمی شده

چقد انتخاب اسم سخته🙂

دلانا و دلارا🥹

دلوین خیلی دیگه زیاد شده....

دلوین

دلوین

دلوین

دلوین

دلوین قشنگتره من لیانا هم دوست دارم هم آوای کیانا

دلوین

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیار🥹 مامان دیار🥹 ۶ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان دلارام 🩷 مامان دلارام 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری