خانوما بنظرتون اسم نازگل خوبه یا دلوین یا آسنا

تصویر
۱۷ پاسخ

نازگل منم میخواستم بچه اگه دختر بود بزارم نازگل

من نازگل دوست میدارم 😍

اسم دخترم آسنا

نازگل

نازگللللل

نازگل هم نازه

دلوین

دلوین قشنگه

دلوین

ازبین این سه تایی ک‌گفتی دلوین

دلوین

حالا به نظرن ماهلین یا پناه یا دلارام ؟یا نیهان؟؟؟کدومشش

دلوین بنظرم قشنگتره

به اسم بقیه بچهات فکر کردی؟

دلوین 😍

دلوین

دلوین😍

سوال های مرتبط

مامان سورگل مامان سورگل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Delvin مامان Delvin روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی