خانوما اسم آسنا قشنگه؟

۱۳ پاسخ

قشنگم عزیزم ولی قدیمی شده 🥲
اگر قدیم و جدید بودنش برات مهمه

قشنگه عزیزم

خیلی😍😍😍

آره عزیزم خیلی قشنگه من که خیلی از این اسم خوشم میاد .

ادم فکر میکنه یه چی کمه. نه آتناس نه آشنا🫤

اره جان

قشنگه ها ولی خب اسم نوه عموم اسناس خیلی شَر وشیطونه برای همین نمیپسندم🙁😂

آره قشنگه اسم خواهرزاده‌ام آسنا

عزیزم به چه معناست؟

بااحترام خیر،خیلی خزشده

بله قشنگه💕

اره.

آره قشنگع

سوال های مرتبط

مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نوراخانم مامان نوراخانم ۹ ماهگی
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💛.... مامان 💛.... هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🥰😍آسنا🥰😍 مامان 🥰😍آسنا🥰😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی