۵ پاسخ

یا خدا منم اینطوریم دارم میمیرم
تازه حالت هر چیم میخورم وقتی خم میشم بالا میارم

عرق نعنا

منم همینطور بودم دکتر برام پنتوپرازول نوشت دیگه سوزش معده ندارم

هیچی تحمل قرص فاموتدین بخوریکم بهترمیشب

من با اب اینجورم. جرات اب خوردن ندارم

سوال های مرتبط

مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان جوجه شاهان🐣 مامان جوجه شاهان🐣 ۳ ماهگی