۴ پاسخ

تو کنابا میگن اول چهار دست و پا میره بعد میشینه
ولی پسر من اول نشست بعد چهار دست و پا رفت

پسر من اول نشست الان چند روزه داره چهار دست و پا می‌ره البته بگم خیلی وقته حالت چهار دست و پارو میگیره ها

فکرکنم چهاردست و پاراه میره اول

من ظاهرا داره میشینه اول

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان پناه 😍🩷 مامان پناه 😍🩷 ۵ ماهگی