۴ پاسخ

من انجام دادم چیز مهمی نبود شاید کلا جواب سونو دوخط هم نیس

منم باید انجام بدم دکتر نوشته گفت چون از سزارینت هشت سال میگذره ممکنه چسپندگی رحم گرفته باشی من هفته دیگه میرم

نه اون برا چیه

سزارین دومی؟

سوال های مرتبط

مامان گردالی من🐣 مامان گردالی من🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری