سونو چسبندگی چیه دیگ بیمارستان از الان میخواد کسی داده

۵ پاسخ

اره منم انجام دادم معمولا واسه زایمان دومیا هست

برای منم دکتر نوشته گفت چون سزارین دومی انجام بده

خب الان وقتشه دیگ
دکتر بمن گف این هفته برم من گفتم ۳۲ هفته با سونو رشد میرم

بله من هفته پیش همراه با سونو رشد دادم

من دادم

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی