۸ پاسخ

وقتی طاق باز میخوابی یه رگ اصلی که به قلبت وصله و خون به قلب میرسونه بچه وزنش باعث میشه خون کمتر برسه به قلبت خودت سرگیجه و تنگی نفس میاری و خون رسانی به بدنت و جنین به مشکل بخوره

نه اصلا

من که نمی‌خوابم اگه هم بخوابم بچه انقدر میزنه تا درست شم🤣

من روزی دوبار نفسم تنگ میشه

نه نمیشه

برای منم دقیقا همین جوری هستش

من بدون طاق باز خوابیدن هم بعضی وقتا نفسم تنگ میشه

من که طاق باز نمیخوابم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری