خانما هفته های آخر چندبار سونو دادین؟

۴ پاسخ

اره خودم میرم
ایشالله بسلامتی بغلش کنی عزیزم

من اخرین سونوم۳۰هفتع دادم تموم

به من گفت هر هفته باید بیای سونو چک بشی چون اب دورجنین زیاده

معمولا ی بار سونو میدن
بقیش اکو و نوار قلبه ک زود زود میگیرن

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایهان💙👶 مامان ایهان💙👶 ۶ ماهگی