۳ پاسخ

مبارکش. باشه انشالله

پسر منم همش میگه تولد مبااارک بگیریم

تولدش مبارک
ب امید روزی که منم بتونم بچههامو خوشحال کنم

سوال های مرتبط

مامان آدرین 🧒🏻 مامان آدرین 🧒🏻 ۲ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۳ سالگی
مامان تیام و سام مامان تیام و سام ۳ سالگی