اینم از بیبی چک منفی و و مارک روژان 😭😭😭😭

تصویر
۱۰ پاسخ

خیلیییی حس بدیه منم منفی شدم 😭😓

منم منفی شده

ان شالله به زودی مثبتشو میبینی توکل کن به خدا
ولی ایتقدری که درگیر بودی من میدونستم منفی میشی بهتم گفتم🤦🏻‍♀️😣
یکسال همه به من گفتن بیخیال شو تا بشه نتونستم دقیقا همون ماهی که مشکلی پیش اومده بود و اصلا تو فاز اقدام و این مسئله نبودم مثبت شدم

منم یه روز مونده موعدم صبح روژان برداشتم منفی،شد🫥

تف ب روژان برامن هم هاله الکی میندازه همیشه بعد پریود میشم

مال پاهم خیلی منفی شد .. قصع نخور
پیش خدا هیچ کتری دور نیس توکل کن

ایشالله بزودی عزیرم

من حتما باید عکس رنگی هم باید برم

منم صبی زدم منفی بود خیلی خیلی حالم بده

🥲🥲 ایشالله ب زودی مامان شی

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک قصد بارداری
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان موش🩷🥹 مامان موش🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان گردو😍 مامان گردو😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان نینیها مامان نینیها قصد بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری