خانوما بچم بدجور سرفه میکنه چه دارویی بدم خوب بشه

۲ پاسخ

بهتره ببری دکتر ،من دکترگفت اکه تک سرف داره پلارژین خوبه واگه سرفه قطاری داره ازیترومایسین 100داد

پلارژین خیلی برای سرفه خوبه ازداروخانه بپرس شایدبهتری داشت بهش بده

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان نهال👶🏻 مامان نهال👶🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۷ ماهگی