۱ پاسخ

سلام مامان. ببرش دکتر. چون الان فصل آنفولانزا هست و اگه آنفولانزا باشه تا داروی مخصوص نخوره خوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان نهال👶🏻 مامان نهال👶🏻 هفته چهاردهم بارداری