۹ پاسخ

ینی از ۱۴سالگی بچه میخواستی😳

تنبلی و کیست و ضخامت رحم کم

مبارکه بسلامتی
بتا چن شد ؟
مشکلتون چی بود باردار نمیشدی ؟

خداروشکر ❤️همیشه هرچی به صلاحته خدا بهت میده گلم

عزیزم تو بغل بگیریش... خیلی مراقب باش پله نرو چیز سنگین بلند نکن فعالیت کمتر کن انشالله جاش سفت بشه

مبارکه عزیزم

مبارکه بسلامتی بیاد بغلت

مبارکه عزیزم انشالله

مبارکه عزیزم عکس بی بی هم میزاشتی

سوال های مرتبط

مامان توراهی مامان توراهی هفته بیست‌وسوم بارداری