امروز رفتم پاپ اسمیر دادم

۶ پاسخ

چ خوب گرفته
من بعد زایمان داده بودم

برامنم خییلی بیشتر شد یادمه ۱تومن شد

هزینش چقد شد؟

چه خوب کردی افرین

درد داشت؟

خوب بود ؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی
مامان امیرعلی🧒هامین مامان امیرعلی🧒هامین ۲ سالگی