سلام خواهرا آزمایش پاپ اسمیر درد داره

۶ پاسخ

خیر

اصلا درد نداره شیو کن برو دکتر رو صندلی معاینه بشین خودتو شل کن به ۱۵ ثانیه نمیکشه تمومه

نه بابا فقط عین معاینه یه اسپکلوم میذاره داخل نمونه برداری میکنه. یه ذره اون اسپکلومش اذیت داشت ولی درد نه

ن معاینه س

چجوری انجام میشه اولیم بارمه

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه قصد بارداری