۹ پاسخ

شیر خودمو از اولین روز ، چون جایگزینی براش نیست، یکی دو ماه اول ک اطرافیان میگفتن سیر نمیشه با شیر خودت کمکی شیر خشک میدادم بعد دیدم نمیسازه خودمم شیر افزا می‌خوردم ، شیر خودمو دادم بچم جون گرفت ، ن خودم عذاب وجدان دارم ، بدن بچمم سیستم ایمنی قویی پیدا کرده خداروشکر تاحالا مریض نشده، هر بچه شیر خشکی رو ببینی زودی مریض میشه و مادراشون با حرف من مخالفن ولی اشتباه میکنن چون در دنیا ثابت شده جایگزین شیر مادر وجود ندارد ، هم ایمنی بدن هم استخوان و دندان بچه شکل میگیره ماهیت زن اینه 🤌🏻

شیرخودم شیرخشک زمانی که مجبورم میدم میزارم جایی میرم اون موقع شیر خشک میخوره اونم کم پیش میاد آپتامیل میدادم نساخت بهش بیوست شد عوض کردم نان میدم سعی میکنم تا نیاز نباشه شیرخشک نخوره چون شیرخشک مریض میکنه همش باید بری دکتر

من هم شیر خودمو میدادم هم شیرخشک پسرم الان ۶سالشه خداروشکر خیلی از هر لحاظ سلامته و جلو بستگی به شرایط و نوزاد هرکسی داره اینم ک من چون لاغر بودم برای اینکه لاغرتر از این نشم کمکی میدادم

شیر خشک تا چهارماهگی شیر خودمو دادم چون نارس به دنیا اومده بود ۲۷هفته دوماه هم بیمارستان بود از اول دوشیدم
باعث شد شیرم خشک بشه خیلی ناراحتم

مریضی شدم که داروش اثر میزاره رو ی شیرم

دوتاش
وزنش کم‌بود چون نارسه دادم زود بزرگ شه

شیر خودم

دوقلوهامو۱سالو خورده ای کامل خودم شیر دادم بعد دیگه حامله شدم اینم دنیا بیاد فقط شیرخودمو میدم
هچی شیرمادر نمیشه

شیر خودم‌شبا چون طولانی میخابه گشنش میشه شیر خشک

سوال های مرتبط