برای سرما خوردگی چی خوبه بخورم 35 هفتمه

۴ پاسخ

اب پرتقال سوپ و استامینو فون بدون کدویین

استامینوفن ساده و ی شربتی دکتر دیروز بهم داد ویتامین سی و زینک و عسل داره اونم گفت میتونی بخوری البته گفت اگر دیدی چرک داره گلوت تا برات چرک خشک کن هم بنویسم گفتم ن ندارم دیگ همون شربت رو دارم میخورم

قرص جوشان ویتامین سی،اب ولرم عسل و لیمو تازه

استامینوفن ۳۲۵
قرص جوشان ویتامین سی
سوپ
اصلا آب ولرم و عسل و لیمو تازه که الانم فصلشه

سوال های مرتبط

مامان آنا مامان آنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🫶🏻💙🧿 مامان 🫶🏻💙🧿 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی