سلام خانوما از کجا میدونین آب دور جنین کمه یا خوبه؟

۶ پاسخ

تو سونو مشخص میشه اب کافی بخور که این اتفاق خدای نکرده نیوفته

فکر کنم تو آخرین سونو مشخص میشه

تو سونو مشخص میشه تا هفته های ما باید ۱۸ تا زیر ۱۸ باشه دیگه نرمال هر چی نزدیک تر به ۱۸ باشه بهتره

تو سونو مشخص میشه

تو انومالی میزنه دکتر گفت زیر هشت بده ولی هر چی نزدیک بیست باشه بهتره

سلام با سونو مشخص میشه گلم الان زوده ماه های اخر اتفاق میوفته خدانکرده

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری