آب دور جنین رو کجا مینویسن؟ ازچند تا چند خوبه؟

۶ پاسخ

سلام عزیزان من ۲۲ هفته ام بهم گفتن آب دور بچت زیاده یعنی همون اب کیسه آب چیکار باید بکنم ؟؟

مایع آمینوتیک

AFI برا ابه دور جنینه

عزیزم رو این نگاه کن

تصویر

FHRفک کنم ی همچین چیزایی بود

تو انومالی فکنم

سوال های مرتبط

مامان ضحاگلی💫😍❤ مامان ضحاگلی💫😍❤ ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری