من الان ی هفته همش دارم هندونه ملون میخورم روزی ۱۲ لیوانم آب میخورم ولی یسرع ام دستشوییم ،بمکفته آب دور جنین کمه تا ۱۰ روز باید زیاد بشه البته دکترمم دوتاسرم بم داد زدم ایشالا دیگ چند روز برم سونو خوب شده باشه
من آب هندونه رو شنیدم میگن خیلی خوبه
آب بخور میوه هایی ک آب زیاد دارن مصرف کن اگر قند نداری و دلپیچه نمیگیری با خوردنش هندونه بخور
آب نارگیل
خیار
گوجه بخور
هندونه بخور
فقط آب
هیچی مثل آب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.